reklama

Stres ako životný štýl

Prečo sa stres stáva v dnešnej dobe životným štýlom? Mnohokrát si ani neuvedomím, že keď prídem zo školy domov, sadnem za počítač, rýchlo nejaká káva, icq, trochu sa poučím, a potom už nestíham a ponáhľam sa buďto na tanečnú, na jazykovku, poprípade niekam na brigádu alebo za priateľom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Keď sa neskôr vraciam domov, zistím, že som vlastne opäť nestihla urobiť nič, čo som si deň predtým naplánovala alebo, čo mi poručili páni domáci:)), samozrejme sa nevyhnem studenej slovnej sprche, ktorou ma zväčša obdarí mama. Lenže po pondelku prichádza utorok a rovnaký alebo podobný kolobeh sa opakuje...

Niekedy mám pocit, že by som mala zastaviť, vypnúť, nechať všetko tak, alebo aspoň nejako obmedziť to množstvo mimoškolských aktivít, ale jednoducho sa to nedá. Možno je to tým, že som priveľmi nerozhodná, asi by som si nevedela vybrať, čoho sa vzdám... Alebo som si na to už jednoducho zvykla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je dosť možné, že pokojný život, usporiadaný, kedy by som všetko stíhahla a venovala by som sa len jednej činnosti, ktorá by mi zaberala primeraný čas, by ma čoskoro omrzel. Nudila by som sa a asi by som si našla nejakú novú činnosť, ktorej by som sa venovala a ktorá by ma vrhla znovu na začiatku. Nemyslím si však, že je to akýsi závažný problém.

Skôr ma napĺňa predstava, že mám stále niečo na práci, že som vkuse v pohybe. Zvykla som si a len málokedy spanikárim ak niečo nestihnem. Stres je totiž môj životný štýl.

Zastávam názor, že ľudský život má byť o činorodosti... a že vo všetkom nevynikám?...Netreba:P

Andrea Bandiková

Andrea Bandiková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občas zažívam nejaké tie stresujúce, niekedy aj celkom vtipné situácie, horšie aj lepšie časy...a tie vo mne vyvolávajú zmes pocitov, ktoré v sebe nedokážem udržať a jednoducho ich potrebujem zo seba dostať...a k tomu mi papier a pero pomáhaj..keď na blízku práve nie je nikto komu sa môžem vykecať:D Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu